Tuesday, June 14, 2005

迷迷糊糊...

若是你要使我一直地獨自發呆, 我會問你世上發呆的人有哪幾個, 你又是否其中的一個?

3 Comments:

At June 15, 2005, Anonymous Anonymous said...

Bun, 你呢排有d 咩喎...
冇o野講哇, o黎打個招呼咋...

 
At June 15, 2005, Blogger Rising Bun said...

可能係週期性抑鬱, 太憂慮冇人冇物, 血壓急升, 導致急性亂Blog野... Blog多幾次應該會好. 多謝sidekick關心!

 
At June 16, 2005, Anonymous Anonymous said...

我好記得你三番(好似冇四次) o黎cheer me up o既事! :)
亂blog o野都好o架, 起碼有個出路~
唔好自己up 住up住, 會發臭... :p
我寫得越多blog, 代表我越唔高興... (就算o個d 係技術文章)

 

Post a Comment

<< Home